dinsdag 26 april 2016

Verrassingspost deel 3


Vandaag een hele set pastelkleurige kaartjes. Wat zijn ze toch leuk!

Geweldige apenstreken vastgelegd op Polaroid door Miranda, één van de bedenkers van mijn verrassing. Kijk die kokosnoot van kurk!

Eri laat de stoere dino's een feestje vieren.

Heerlijk blozende wangetjes heeft dit feestvarken van Ineke.

Bambi van kraftpapier, leuk idee van Gerlinda

Ik moest zo lachen om deze chocolade-smullers! Dank Marlies.

Heel teer en lief van Anita.

Wat een leuke vorm heeft dit lange dunne kaartje van Femminde.

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik word er helemaal blij van...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Rimmie zei

Wat een geweldig leuke kaartjes zijn dit!
Met dit troosteloze weer, vrolijk je hier meteen van op.

Groetjes

Rimmie

Marleen zei

Wauw Eline... je bent echt goed verwend door alle dames met deze super mooie en lieve kaarten!!
Lieve groetjes, Marleen

Judith zei

Deze zijn ook allemaal weer super leuk geworden.
Groetjes van Judith

OK zei

ЧУДЕСНЫЕ!!!

GerJanneke zei

Oh wat enig deze serie! Mooie kleuren!
GerJanne

Anoniem zei

Wat een leuke kaarten weer! Wat zal u hier elke dag van genieten :)
Groetjes Chantal

Nancy Soetaert zei

schitterende reeks weer!
nancy

Aniet zei

Wat een prachtige kaartjes, erg leuk
groetjes van Aniet

Original handmade by Janneke zei

Deze kaartjes zijn één voor één prachtig en inderdaad geven ze deze donkere regenachtige dag weer wat kleur!

Groetjes Janneke

Gina zei

Prachtige kaartjes heb je gekregn Eline ! Zal je zeker blij maken wat ze allemaal met jouw diertjes hebben gemaakt ! Groetjes, Gina

Miranda V zei

Zo leuk dat je alle ontvangen kaarten in de spotlights zet! Ik ben dol op je nieuwe papier én op je diertjes... een heerlijke set kaarten bij elkaar dus in deze post! Oh en de kokosnoot heb ik gemaakt van 'de buik' van de apenmal, heel handig. ;-)

Marlies zei

Ik vind jouw reactie dan weer heel leuk om te lezen, én de reacties hier. Fijn dat onze kaartjes mensen blij maken. Ik word steeds blij van je mooie ontwerpen en van het knutselen ermee. Heerlijk om je hoofd leeg te maken...

Marlies zei

O ja, lieve groetjes van mij! Marlies