maandag 16 juni 2014

Collectable Give-Away


Hebben jullie ze al gezien? De nieuwe Collectables! (Collectables zijn stansmallen te gebruiken met een stansmachine zoals de Cuttlebug of de BigShot.) Ik heb een serie beestjes ontworpen. Zelf vind ik ze het leukst van wolvilt:

Hier de hele serie (alleen moeder uil mist):


Ik geef twee sets van drie Collectables weg! Je hoeft alleen maar een reactie achter te laten en op maandag 23 juni kies ik twee winnaars. (Als je erbij zet welke set je het leukst vindt zal ik proberen die in ieder geval op te sturen.)


142 opmerkingen:

Mirjam zei

Oh, wat leuk zeg! Ik heb pas een hele tijd met de kikkertjes in mijn handen gestaan, maar moest ze toch terug leggen i.v.m. mijn financiële situatie. Ik waag dus graag een kansje!
Groetjes,
Mirjam Schippers

Jantine zei

Wat gaaf! Ik loot heel graag mee, want vindt ze erg leuk. De kikkers heb ik al, verder vind ik ze allemaal leuk :-)
Groetjes
Jantine

Linda Visser - van der Velden zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Renske zei

Geweldige actie! Ik doe graag mee!

Ik vind de uil, het vosje en het katje het leukst.

Groetjes,
Renske

Anita zei

Wat een schattige beestjes!! Ik vind de kikkertjes helemaal geweldig! Doe graag mee om een kans te maken.

Anoniem zei

Ohh wat zijn ze leuk zeg!!
Zelf vind ik het vosje en het konijnte het leukste....
Ik doe graag mee :-)
Groetjes Patricia

Linda Visser - van der Velden zei

Ze zijn echt geweldig! Ik ben stapelverliefd.
Heb zelf inmiddels de uiltjes gekocht en nu staan de kikkers, vosjes en konijntjes bovenaan mijn verlanglijstje! Ik doe heel graag mee met de winactie! <3

Dorien zei

Wat gaaf zeg!! Ik doe graag mee. Al win ik er maar 1 uit een setje, bijv. de "zittende" kikker, dan kunnen er meer mensen winnen. Samen delen maakt je dag goed!

Unknown zei

Super leuk zijn ze. Maar het vosje is toch het aller cutest! Graag doe ik mee en wie weet.... Groetjes Rennie

Crealiertje zei

O wat leuk. Ik ga voor het bijtje en lieveheersbeestje want mijn gastouderopvangbedrijfje heet "De Bezige Bijtjes" Ik zou dus een hoop leuke dingen kunne maken hiermee.

groetjes Diane

Unknown zei

Erg leuk! Vooral het vosje, poesje en konijntje zijn favoriet. Mijn bigshot staat al 9 maandjes vakantie te houden ivm mijn zwangerschap en kraamperiode. Lijkt me leuk om er weer mee aan de slag te gaan. En iets nieuws proberen is dan altijd leuk!!!! Groetjes, Dorine

Maryann Laursen zei

Oh soo gorgeous they are. I know my grandkids will just abslutely LOVE these, soooo gorgeous all of them. Will have to find, where to get them here in Denmark.

SOYZ zei

superschattig Eline! Ze zijn allemaal leuk Het poesje, uiltje en de kikker zijn hier favoriet. xx

Unknown zei

Wat een leuke give away. Ik ben gek op vilt en deze mallen zijn geweldig. Ook leuk voor mijn werk, leuke om samen met ouderen te maken.

Ik hoop dat ik een kans maak. Groetjes Esther

Anoniem zei

Waag ook graag een gokje, Eline. Deze mallen zijn stuk voor stuk erg leuk, maar als je om mijn voorkeur vraagt.......de uiltjes. Net als de stempels en de 3D-vellen.

Groetjes,
Yvon

Kirsten Aalbers zei

Ik doe ook graag mee. Zou het leuk vinden om met mijn nieuwe stansmachine eens met wolvilt te experimenteren. En die kikkers, katjes of uiltjes zijn echt super leuk!!

marina zei

Wat ontzettend leuk, ik doe graag mee, ben gek op dieren en vind de poes het leukste maar ze zijn allemaal leuk, ik wens iedereen veel succes
groetjes Marina

Henderica zei

Ooh leuke giveaway Eline!
Heb de poes en vos al maar zou graag de uil of kikker nog wel willen ;)

Barry zei

Dank je wel voor deze prachtige kans.
Ik waag hiervoor graag een gokje...
Ik vind het vosje, het poesje en de zittende kikker het leukst!
Oh wat zou het gaaf zijn om te winnen....
Groetjes van Josee

Petra zei

Geweldig om de foto’s van Karpathos te zien. Vorig jaar zijn wij met onze vrienden naar eiland Karpathos geweest. En natuurlijk ook naar Olympus. Wat een prachtig romantisch dorp.
het was zowiezo een vakantie om nooit meer te vergeten. Een paar maanden na onze reis ontdekte onze vriend een tumor in zijn hoofd. Helaas de snelst groeiende en was hij ook na een paar weken overleden. Je snapt dat we Karpathos ook nooit meer kunnen vergeten. Ik ga je blog in de gaten houden en zou ook mee willen doen met je give away. Veel succes met al je bezigheden meis!
Een lieve groet van Petra

Judith zei

Wat een leuke give away Eline!
Ik doe graag mee en waag graag een kans. Zelf vind ik het uiltje erg leuk!

Groetjes Judith

Marieke zei

Super schattig! Die van de bovenste foto vind ik het leukst.

Irene zei

EEEEEEEEEEEEnig Eline en zo moeilijk om hier een favoriet uit te kiezen maar ik vind het bijtje, uiltje en konijntje wel heel erg leuk!!

xx Irene

Kaatje zei

Oooooo, de eerste foto is mijn verlanglijstje...het vosje, konijntje en poesje zijn helemaal geweldig cute! Ik doe dan ook heel graag mee met deze give away!!!

Anoniem zei

Oooohhhh, wat een schatjes. Het poesje en konijntje zijn echt mij favoriet. Het knuffelgehalte is echt enorm. Hier wordt je gewoon blij van.

Groetjes Karin

mieke zei

Nadat ik de poes en de uiltjes al helemaal suf gedraaid heb, helemaal verliefd geworden op de hele serie, lijkt mij leuk om de serie uit te breiden.

Mieke

Gittepetit zei

Ik wil heel graag meeloten! Wat een superleuke stanzen. Ik ben verliefd geworden op het poesje...

kerawane zei

ik doe gewoon mee, vosje is erg leuk maar de anderen ook gr twink

Altyd Wolkom zei

Oh, die zijn wel heel erg leuk. Ik had ze nog niet eerder gezien. Meteen bedenk ik dan al weer allemaal projecten die ik ermee zou kunnen maken. Het vosje kijkt me zo lief aan, dat zou mijn eerste keus zijn.

Groetjes Anja

freubelmuts zei

Graag doe IK mee. ..gek op de collectables...
Dan ga ik ieder geval voor het vosje en verder laat ik me verrassen

Maartje zei

Je schattige beestjes duiken overal op! Erg leuk! Ik vind het konijntje het schattigst... Duimen dus! ;)
Groetjes, Maartje

Marlies zei

Het poesje vind ik het leukst, met een fam met allemaal katten, kan ik deze goed gebruiken. Maar ze zijn allemaal leuk.

mamavan2meiden@hotmail.com zei

Ik wil dolgraag meedoen! Wat zijn ze leuk! Ik kan niet kiezen, ik vind het vosje en het uiltje geweldig maar eigenlijk zijn ze allemaal veel te leuk ! Ik had ze nog niet eerder gezien maar ik ga nu toch maar snel even langs bij mijn favoriete hobby winkel!

Danielle zei

Oh wat zijn ze leuk!! Ik denk dat de poes mijn favoriet is.
Groetjes Danielle

Anoniem zei

Oooh wat een gave winactie. Ik vind deze mallen echt geweldig! Vooral het konijn en de vos en de uil. Echt zo schattig. Ik waag graag een gokje :-)

Unknown zei

Leuke giveaway, Het konijntje is mijn favoriet. De andere zijn ook schattig. Deze wil ik wel winnen

Sabine zei

Oh ik doe graag mee. Ik vind ze zo leuk en ik ben dus ook al hard aan het sparen om ze te kopen. Ze winnen is natuurlijk helemaal gaaf. Ik vind zelf het vosje en de kikker het allerleukste, maar ze zijn allemaal helemaal Eline, en dus supergaaf. Liefs Sabine

Unknown zei

Wat een gaaf zo allemaal bij elkaar, de kikker heb ik al en al veel mee gedaan. Kies jij maar vind de allemaal heel erg leuk!!! Leuke acte.

Unknown zei

Wauw, wat zijn ze leuk! De uil, kikker en het konijn!!

sally zei

Oooooh ze zijn zo leuk!!! Wat een leuke candy, ik wil graag een gokje wagen!

Unknown zei

ik vind ze allemaal schattig maar de poes heeft toch wel mijn voorkeur :D

Hartendame zei

Wow, wat is het vosje leuk!
Daar ga ik iets leuks van maken voor mijn pas geboren zoontje. Omdat hij te vroeg geboren is, had ik geen tijd meer om zijn kamertje leuk te maken. Maar nu tussen de voedingen door kan ik nog wel lekker freubelen.
Een mobile voor boven de box. Of gewoon leuk: een vilten vosje op een t-shirtje.

Unknown zei

Wat een gave beestje zo die wil ik wel winnen wil ze eigenlijk gewoon allemaal winnen vind ze zo mooi leuk om te maken met mijn zoon

irene zei

Super leuk. Mijn favorieten zijn het vosje en het kikkertje. groetjes Irene

Gijoy zei

Ik loot graag mee..... heb nodig behoefte aan een opkikker pakketje!
De kikker, kan ik gebruiken om opkikkerkaartjes te maken voor de verkoop om stichting opkikker te steunen.
De vos en de poes zijn ook favoriet bij de meeste mensen dus die verkoop ervan zal zeker ook goed lopen! Alles om een goed doel te kunnen steunen!

Suzan zei

Oh wat geweldig leuk zeg, ik vind het vosje het leukst maar eigenlijk vind ik ze allemaal leuk hoor,lijkt me geweldig leuk om daar kaartjes mee te maken, en ook eens met vilt eens uit te proberen, heb ik ook nog nooit geprobeerd.
Groetjes Suzan

Annemarie en Merit zei

Ze zijn geweldig...waag graag een gokje.
Kikker en konijn vind ik echt heel schattig,
Maar ook de andere zijn heel lief!!!

Liefs annemarie en merit

Aartje zei

Oh wat zijn ze toch leuk! En dat ik niet de enige ben die ze leuk vind blijkt wel uit de reacties hierboven. Vooral die vrolijke kikkers vind ik zo leuk. Iedere keer als ik ze zie op een kaart krijg ik een big smile. Dat moet dan voor de ontvanger van zo'n kaart (zelfs als hij als opkikkerkaart gebruikt wordt) dan toch ook zo zijn.
Groeten, Aartje

Durvina zei

Ze zijn ontzettend leuk, en kiezen kan ik echt niet!
Dus mocht ik een van de gelukkigen zijn....verras me!
Bedankt voor deze leuke kans!

groetjes, Durvina

Durvina zei

Ze zijn ontzettend leuk, en kiezen kan ik echt niet!
Dus mocht ik een van de gelukkigen zijn....verras me!
Bedankt voor deze leuke kans!

groetjes, Durvina

Winneke zei

Wat een leukerds. Ik doe heel grasg mee. Het vosje, de kikker en het katje vind ik erg leuk. Het stanzen met vilt lukt mij nooit zo goed. Ziet er wel erg leuk uit. Super give away!

Anne-Marie zei

Hoi Eline, wat een leuke ontwerpjes weer voor deze collectables!
Ik vind het vosje het allerliefst.
Leuk op een kaartje, als sleutelhanger, tashanger of applicatie. Ik wacht in spanning af.
Groetjes, Anne-Marie

Anne-Marie zei

Hoi Eline, wat een leuke ontwerpjes weer voor deze collectables!
Ik vind het vosje het allerliefst.
Leuk op een kaartje, als sleutelhanger, tashanger of applicatie. Ik wacht in spanning af.
Groetjes, Anne-Marie

marjan zei

Graag maak ik ook kans op de set creatables, het maakt mij niet uit welke. Ik vind ze allemaal leuk!

Anoniem zei

Heel erg leuk! Ik doe mee! vosje is favoriet!
Groetjes Simone

Unknown zei

O wow wat een leuke give away, ik wil graag een kansje maken.
Vind het vosje, konijntje en poesje het leukst.
Heb het versieren van een jassen tas in hetvooruit zicht, kan ik ze mooi bij gebruiken.

Linda Timpers zei

Ik vind ze echt super schattig ik doe graag mee, en zou graag het poesje willen winnen.

Groetjes Linda

Gerd@ zei

OOOh ze zijn super ...
Het maakt mij niet welke set ...
Ik doe heel graag mee ...

Gr.Gerd@

Mariëtte zei

Wauw, wat een gave serie heb je weer ontworpen. Ik ben gek van die kikker! En ik waag graag een kansje. Groetjes Mariëtte

Vrouwe Papenborg zei

Wauw wat een gave actie! En dan dat vosje wat quity!! Weet nu al wat ik er mee ga doen! En de kikker, daar wordt je ook helemaal vrolijk van! Geweldig, en ja hoor ik wil, ik wil, ik wil een kansje wagen!! Groet'n Vrouwe Papenborg, Monica

Unknown zei

Hoi Eline, wat een leuke weggever. Ik doe graag mee. Ik vind ze allemaal gaaf, kan niet kiezen, ieder diertje is welkom!
groet,
Sheila

Rita de Gries zei

OOO Wat zijn ze leuk! Vooral het poesje! Ik wil graag meedoen! Groet, Rita

andymandy zei

These are really lovely. My favourite is the fox but I would be happy to win any of them

Tineke zei

Dit is superleuk! En zeker met dat vilt. Ik wil graag meedoen! Ik vind het poesje, vosje en konijntje het leukst.

Nancy Soetaert zei

Ik vind deze reeks prachtig! De uiltejs en kikkers heb ik al, zo leuk om mee te werken! Het poesje staat nog op mijn verlanglijstje, bij vrienden zijn poesjes geboren en binnen een paar weken kan onze pleegzoon zijn eigen poesje hier dan thuis verwelkomen, poezenkaartjes zullen dan ook een hot item worden!

Sukses verder met je creaties!

Unknown zei

De uiltjes en de kikker vind ik helemaal geweldig dus vandaar dat ik een kansje waag!

Unknown zei

Ik vind deze serie ook weer zo mooi. Ik zou graag meedoen en een gokje wagen. Het allermooist vind ik het vlinder en lieveheersbeestjesset. Die zou ik graag gebruiken om een traktatie te maken voor de peuterspeelzaal voor onze dochter die in juli drie wordt. Ik houd van vlinders omdat ze symbool staan voor onze eerste dochter die helaas is overleden tijdens de zwangerschap. Het leuke van dit setje is dat ze zo vrolijk zijn.
Groetjes Saskia
Kreasas.blogspot.com

creatieve-handen zei

Wat zijn ze leuk.
Maar dan welke vind ik het leukst.
Dan ga ik toch voor de katjes.

Caroline zei

Wat is die vos GAAAAAAAF...!

Berlinde zei

Wat leuk, ik doe graag mee!
Ze zijn allemaal leuk, maar mocht ik één van de winnaars zijn dan zijn het uiltje, vosje en konijntje mijn favorieten.
Lieve groetjes, Berlinde

Unknown zei

Wat een gave dieren! Ik zie ze al pronken aan de muur of op de vensterbank. Het vosje vind ik de leukste, al is kiezen wel erg moeilijk!

Liefs Daphne

Miranda V zei

Je serie is weer té leuk, ben dol op het schattigheidsgehalte van alle dieren. Mijn moeder verraste mij laatst met het konijntje, maar de kans om de "beestenboel"-collectie te vergroten laat ik niet aan mij voorbij gaan. Ik vind ze allemaal enig, maar naast de konijntjes die ik dus al in mijn bezit heb, zijn denk het bijtje/lieveheersbeestje en de kikkers mijn favorieten. Gaaf dat je ons een kans geeft ze te winnen en er leuke dingen mee te maken!

Ellie Bakker zei

Hoi Eline,
Wat heb je super leuke schattige diertjes ontworpen en het is een groot succes, want je ziet ze heel veel voorbij komen in blogland. Je kunt er eindeloos mee variëren op van alles en nog wat voor jong en oud. Ik vind ze allemaal leuk en laat me verrassen als ik misschien een kansje maak. Maar het zal wel een heel klein kansje worden als ik zie hoeveel enthousiaste dames ermee doen.
Groetjes Ellie

Ingrid Reyners zei

WAt leuk dat je deze weg geeft Eline. Ik ben fan van het lieve heerstbeestje, de zittende kikker, de bij en de vos. Leuke serie. Ik waag graag een kansje. Groetjes, Ingrid.

Unknown zei

wat lief dat je er weggeeft, waag ik graag een kans voor, het bijtje heeft mijn voorkeur

Unknown zei

Ohhhh die vos!!!!!! Het einde! Echt super leuk, zal niet veel kans maken met zo veel reacties...hihi...maar waag toch een kansje! Liefs Lisanne

Carla van Riet zei

Het lieveheersbeestje, konijn en kikker vind ik het leukst, maar eigenlijk zijn ze allemaal heel erg leuk!

Hetty zei

Wat een leuke verloting. De uiltjes heb ik al een keer gekocht en nu ben ik nog verliefd op het vosje

Philomène zei

Ook ik vind ze ontzettend leuk. Je verrast ons iedere keer weer met zo'n aandoenlijke ontwerpen. De uil en de kikker heb ik de al gekocht. Maar het was moeilijk kiezen. Graag zou ik dan ook mee willen doen met de Give-Away.

Laura zei

Oh wat enig om dat te mogen winnen.. ze zijn allemaal heel erg leuk, maar de poes en het konijntje vind ik toch het allerleukst. ?
Groetjes Laura.

Marie-Anne zei

Wat een super leuke giveaway! Dank je wel dat we kans maken op die leuke creatable sets van je. Ik vind ze allemaal heel erg leuk, maar het vosje is mijn favoriet.

Marie-Anne

Unknown zei

Het vosje en het uiltje zou ik wel eens willen maken van wolvilt.
Ik doe graag mee.
Groet Thea

Colinda zei

Ze zijn super leuk!! Vooral het vosje en het konijntje zijn lief!!

San zei

Ohh wat een gaaf kado. Het uiltje en de vos zijn te leuk!!

Unknown zei

GAAF! Ik doe natuurlijk mee aan deze te gekke winactie! Het vosje wil ik zooooo graag! En de poes vind ik ook heeeel schattig! Ik heb van deze serie een vogel en een uil en gebruik ze heel erg vaak!
Ik ga duimen dat ik mag winnen..

Paulien zei

Wat superleuk deze actie! Wat n dotjes zijn het he?! Zelf heb ik de uiltjes al, echt super en leuke reacties op de daarmee gemaakte creaties :) Mijn voorkeur gaat naar het konijntje maar ook de andere vind ik erg leuk!

Nesa zei

Spijtig heb ik geen blog om mee te doen, want het zijn super leuke diertjes. Groetjes Vanessa

Petra L zei

Wat een gave give away Eline. Ik wil hier graag aan meedoen al vind ik het kiezen welke ik de leukste vind erg moeilijk.

Ik heb gekozen voor de bij, het vosje en het konijntje. Die vind ik het allerleukst terwijl ik de andere ook heel erg leuk vind. Met andere woorden zou ik het al erg leuk vinden als ik er eentje zou winnen.

Dank je voor deze leuke give away en succes met kiezen naar wie ze gaan.

Lieve groet, Petra

Joke de Wit zei

Ohh wat leuk dat je die weg gaat geven hier doe ik heel graag aan mee Ik heb het uiltje zelf aan geschaft en al heel veel gebruikt om geslaagde kaarten mee te maken en ze worden overal met heel veel plezier ontvangen de kikker zou ik heel leuk vinden.Lieve groetjes Joke de Wit

Willemijn zei

Wat schattig! Ik wil wel graag die met dat vosje winnen. Ik zou het echt heel leuk vinden! Groetjes Marleen.

By Cisje zei

Geweldig. Zou graag het vosje winnen.

Groetjes Cisca

Unknown zei

Wat onwijs leuk! Ik vind de uiltjes en kikkers wel erg schattig.
Groetjes,
Linda

Unknown zei

Ik doe graag mee. Ik vind de uil, kat en vos geweldig. ( de anderen zijn ook erg leuk, en ze uitsnijden uit wolvilt gaat soepeltjes)
Wat een leuk give-a-way toch weer.
liesette roelofs

Adriana zei

Wat leuk dat je ze weggeeft!
Ze zijn allemaal erg mooi. Het vosje vind ik zo schattig!

Angeline zei

Ohhhh ik ben verliefd op het vosje wat je gemaakt hebt!♥Jammer dat je de gestanste diertjes niet als give away hebt,ha,ha...dan ging ik voor Mr. of Mrs. Fox....de stansjes kan ik niets mee aangezien ik niet zo'n apparaat heb,dus gun ik mijn kans een ander ;-)


groetjes
Angeline

Judith zei

Oh, Eline, wat zijn ze super schattig, deze lieve beestjes!
Heel graag doe ik mee aan deze leuke verloting. Als ik mag kiezen dan zou ik graag het vosje of poesje of konijntje willen (je ziet, ik vind ze gewoon té leuk (-:)
Dank je wel voor de kans!
Groetjes van Judith

Deb (Two Cheeky Monkeys) zei

They are all adorable Eline, but I think the fox and the owl are my two favourites. :)

Lia zei

Ik had ze nog niet gezien, maar Eline: ik ben meteen HELEMAAL verliefd!!
Wat een superleuke beestenboel. Ik kan eigenlijk niet kiezen maar vind de uil en de bij wel om te zoenen!
Veel succes met deze leuke serie,
Lia xx

Crejanne zei

Wat leuk dat je deze Collectables verloot. Ik ben groot fan van vilten figuurtjes. Muv het vosje (zoiets heb ik al) vind ik ze allemaal geweldig. Groetjes Marjanne

Marleen zei

Wat een leuke kans, bedankt Eline!
Ik waag ook een gokje en ben helemaal weg van het bijtje en het lieveheersbeestje.
Groetjes, Marleen van der Most
http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

Tinke zei

De vosjesset zou erg leuk zijn voor mijn dochtertje. Ze is 5 maanden en we verzamelen vosjes omdat de knuffel van haar papa vroeger een vos was. Je kan haar volgen op www.oonagoffa.blogspot.com

Original handmade by Janneke zei

Wat een ontzettend leuke aktie Eline !
Aan de vele reacties te zien, kan je hier heel veel mensen blij mee maken.
En terecht, het zijn zulke leuke malletjes.
Je maakt mij heel erg blij met dat lieve vosje of een ander beestje uit het grote dierenbos!

Groetjes Janneke

Blankina zei

Eline het zijn allemaal schatten van diertjes!! Je hebt zoveel talent !
Fijn dat je er een paar mag weggeven,
alles is welkom maar minder lief het uiltje ( heb andere uil col ).

Bedankt voor de kans,
Lieve groetjes Blankina

Angels zei

Hoi Eline,

Ik vind ze super leuk.Ik vind ze allemaal erg leuk maar het konijntje vind ik het leukst.

Groetjes colet

Helga Teunissen zei

Eigenlijk zijn ze allemaal gewoon TE leuk :-)..... de kikker, poes en de bij zijn wel favoriet :-)

angeleef zei

Super leuk zeg! Je bent wel een beetje in de 'give-aways' gevlogen.
Ze zijn allemaal ontzettend leuk, maar de kikker en de uil zijn toch wel een beetje favoriet bij mij.
Groetjes
**Evi**

femminde zei

Hallo Eline,

Wat zijn je nieuwe stansen weer super gaaf!! Ik heb hier al de uiltjes en het lieveheerbeestje/ bij. De uiltjes heb ik al gebruikt en als ik er mee bezig ben dan word ik er echt helemaal blij van. Grappig om te zien dan we onafhankelijk van elkaar voor dezelfde oogjes hebben gekozen.
Als je tijd hebt om mijn kaartjes te bekijken, ze staan op mijn blog.
Ik hoop dat je nog lang doorgaat met het ontwerpen van stansen, stempels en papier.

Groeten van Femminde

Jolanda van Ginkel zei

Ze zijn allemaal zo leuk! Dus ik doe graag mee en laat me verrassen als ik zou winnen :-) Ik heb nog nooit met vilt gewerkt , het lijkt me leuk om het met deze mallen te gaan proberen

Unknown zei

Ohh wat leuk!! Het konijntje en de kikker vind ik echt het leukst! Ik had gisteren al een reactie geplaatst maar ik denk dat er iets fout is gegaan want hij staat er niet bij.. Ik doe graag mee!!
Gelinda

Meetje Lief! zei

Oh wat leuk! Ik ben gek op het konijntje, vosje en poesje. Ik doe heel graag mee. Ik heb een bigshot en gebruik met af en toe maar met deze cuties zal ik hem maar een vast plekje op m'n tafel zetten :-) liefs Marcella

Alina zei

te leuk voor woorden, Eline!!!! ik doe ook graag mee, het konijntje is mijn favoriet! bedankt voor de kans!

Gerda zei

Hallo Eline, wat leuk! En ja lijkt me leuk om ook eens een kans te wagen:) Kiezen best moeilijk ze zijn eigenlijk allemaal heel leuk:) Ik maak veel beterschap kaarten dus dan ga ik voor de kikkers. Ook maak ik veel babykaarten met je oude mallen ( babypakjes) het blijft een succes:)Eline ik hoop dat je nog lang door gaat met het ontwerpen van hobbyspulletjes, ik blijf in ieder geval een trouwe fan:)Groetjes Gerda mijn website:www.creahobbyzolder.nl

Unknown zei

Wat zijn ze ontzettend leuk! Ik zou graag een kansje wagen voor ons 7 maanden oude zoontje. Hij is bij een zwangerschap van 31 weken geboren en heeft in het ziekenhuis een knuffelvos gekregen. Deze heeft de hele periode dat hij in het ziekenhuis heeft gelegen. In zijn couveuse/wiegje gestaan. Dus toen ik dit leuke vosje op de foto zag, was ik verkocht. Ik ding graag mee dus voor de vosjes en het uiltje 😉😊

Unknown zei

Op dat ontzettend lieve konijntje waag ik een gokje! Heel erg bedankt voor deze give-away kans...

marjan zei

Lijkt me leuk om deze ook te gaan gebruiken,dus doe graag mee en mijn favoriet is wel het vosje.

kaneeltje zei

Wat een droppies zijn het ! En ik ben niet de enigste dit dat vindt...........de kikker is vanaf het kikkerblad met knipvellen al mijn favoriet !

Anoniem zei

Dat vosje ... smelt!

Ursy zei

Wow, they are so beautiful. Little fox is my favorite, he's so cute.

Fokelina zei

Ze zijn eigenlijk allemaal zo leuk! Ik ben ook gek op wolvilt dus daarvan wil ik ze ook zeker eens maken. Misschien als afscheidscadeautje voor de juffen :-) Het vosje en de uiltjes heb ik al, maar het poesje en de rest staan allemaal nog op mijn verlanglijstje :-)

Karen zei

Ze zijn allemaal ontzettend leuk! Maar Ik ga voor het bijtje. Mijn tante heeft de bijzondere naam Beitje. En iedere verjaardag is het weer een leuke uitdaging om een bijtje in m'n kaartje naar haar te verwerken. Hij zou dus goed van pas komen.

Unknown zei

HayHay!
Wat ontzettend leuk!!!
Ik vind de konijntjes het leukst :-)
Ik heb alleen maar vlinders en bloemen stansmallen en dit zou een prachtige aanvulling zijn :-)
Liefs Danielle
ahappymess.blogspot.nl

Lenie zei

oh wat een mooie give away zeg, en ja wat zijn ze lief deze dierenmallen.
wil graag een kansje wagen.
bedankt en groeten Lenie

Lonneke zei

Superleuk! Vooral het vosje, maar het bijtje is ook erg leuk.

Anoniem zei

Wat een leuke give away!!! Ik waag graag een gokje, maar om nu te zeggen welke het leukste is...kweetnie...Ze zijn allemaal super!!!

Creatieve groetjes, Gaby

Margaret Marion zei

Ik vergat net aan te geven welke collectables mijn favorieten zijn. Het poesje en het vosje. Dus een van hen lijkt me geweldig om te winnen.

Fijne dag, Margaret

Gerdine zei

Ze zijn allemaal leuk! Maar het konijntje is toch wel het schattigst!

Linda zei

Oh ik hoop zo dat ik nou eens wat win, want ik vind ze super!
Het liefste win ik het vosje, het konijntje en het uiltje!
Fingers crossed :-)
Groetjes,
Linda

Renate** zei

Oh, wat leuk! Ik ben dol op de stansen om met vilt te werken! Ik vind ze allemaal even lief, dus het maakt mij niet uit.
Groetjes van Renate.

Marlies zei

Ik doe graag mee met deze actie. Ik ben al aan het sparen voor de hele serie. Want hoe moet je nu kiezen???? Ze zijn allemaal even GEWELDIG. Ik heb dus echt geen voorkeur. Leuke actie en ik wens je alvast een creatieve zomer.
groetjes Marlies

Scraptastische hobby zei

Het zijn hartstikke leuke stansen Eline het lieveheersbeestje en bijtje vind ik zo gaaf dus waag graag een kansje!
groetjes van Gerie

Francisca zei

Ik sluit me aan in de lange lange rij.Want dit kan zelf ik; alleen een reactie plaatsen. en dan nog kans maken op zulke leuke mallen!
Wat ben je toch een lief mens, dat je dit voor " ons" mogelijk maakt.Hiervoor alvast bedankt.
En dan welke? Ik vind ze allemaal leuk. dus welke er "overblijft" vind ik helemaal goed!Of dat de poes is of een andere allemaal leuk.Ik kan mijn creatviteit hier wel op los laten hoor!

Groetjes Francisca

Inge Kolstee zei

Wat een leuke actie. Ik wil graag me eloten en ga dan voor het vosje en het uiltje.


Eida zei

Super zeg, die nieuwe snij mallen.
Ik wil graag een gokje wagen.
Groetjes Eida

de positivo's zei

Ik heb nog geen kleinkindjes - maar met jouw mallen werken is het eerste wat ik doe als de kleinkindjes eraan komen! Wat zijn ze schattig!!

groetjes
Martine

Muriel zei

Ze zijn inderdaad super leuk, ik zou ze graag winnen! Vooral het vosje en de kikker zijn bij mij favoriet!

Mariella zei

Wow wat een mooie dingen ontwerp je steeds weer! Ik ben helemaal weg van de uiltjes!

Jacqueline zei

o, wat leuk!!!!
ik wil nog gauw graag mee doen!!!
welke ik het leukst vind?.....
ze zijn allemaal geweldig !!
maar als ik moet kiezen....ga ik voor de kikker !!
Fijn Weekend!!
Jacqueline

moniek zei

Super leuk, ik doe graag mee!
Ik vindt de uiltjes en de kikkers het leukst

Groetjes moniek.

Unknown zei

wat een leuke actie, ik doe graag mee en heb geen voorkeur voor die leuke diertjes! Gr. Irma

Bets zei

Een super leuke actie waar ik graag weer aan mee doe. Vorige keer mocht ik je agenda winnen en ik heb er enorm veel plezier van. gr bets

Esther Jager zei

Hoi Eline,

Wat een superleuke mallen heb je weer ontworpen! En de verschillende diertjes van vilt zijn echt heel schattig! Ik vind de poes, het konijn en de kikker echt het allerleukste. Dus bij deze doe ik graag mee met deze leuke give-away!
Groetjes Esther Jager

Anoniem zei

Hoi Eline!

Wat zijn deze creaties weer leuk! Ik vind ze allemaal super, maar de konijntjes, poesjes en kikkertjes zijn toch mijn favorieten! Ik heb al 1001 ideeën om ermee te doen!

Creatieve groetjes van een jarige fan! xxx